Csoportos óráim Budapesten

TripleX mobility/stability®, Fitfight®, FitTánc, Crossfit, Funkcionális edzés

TripleX mobility/stability® gerinctréning

Megdolgoztatjuk a tartóizmaidat, szebbé varázsoljuk a tartásod, és felvértezünk a mindennapi stresszel szemben!

Mit csinálunk az órán?

Mobilizáljuk az izületeket, a helyes testtartásért felelős stabilizáló izmokat tréningeljük, erősítjük változatos gyakorlatokkal, különféle eszközök segítségével.  

A túlfeszült, görcsös izmokat nyújtjuk.

Miért lesz jó neked?

Javulni fog a vérkeringésed, az anyagcseréd. Csökken és elmúlik a fejfájásod, a nyak -és derékfájdalmad.

És ami a legfontosabb: felszabadultan fogod érezni magad!

A TripleX training®-ről bővebben itt olvashatsz.

 

“Minden edzésed után jól elfáradok, de olyan felszabadult leszek, hogy rám sem ismernek itthon. Te adod az energiát a hozzáállásoddal, azzal, hogy mindenkire oda tudsz figyelni, a folyamatos kedvességeddel pedig inspirálod az embert. Ezt köszönöm neked! Nagyon-nagyon szeretem az óráid, és hiányzik, ha nem tudok menni.”

Dósa Mónika

Stresszoldó FitFight® – Egy edzés az amzon énednek!

A FitFight egy rettentő hatékony és izgalmas fitnesz irányzat! Több küzdősport  mozgásanyagát ötvözi és kombinálja pörgős zenére.

Garantált stresszoldás!!

Térj haza felszabadultan a munka után, hogy kipihenten és energikusan kezd a másnapot!

Miért a FitFight?

Stresszoldó hatása segít a mindennapi feszültséget egészséges keretek közt levezetni.

Kb. 600 kalóriát égethetsz el 1 óra alatt,

Olyan izmaidat is megmozgatja, amikről nem is tudtál, hogy létezik,

Nem kell ugrálnod, mégis biztosan szakadni fog rólad a víz,

A fellegekbe repíti az önbizalmad.

A kedvencem a fitfight! Dinamikus és jól átmozgat. Leviszi a stresszt, felviszi az energiaszintet. Timi nagyon jó oktató, gondos es odafigyel mindenkire.”

Endrődi Anna

Funkcionális tréning – az igazi erő-és állóképesség fejlesztő edzés

Funkcionális edzés minden olyan edzés, ami a testet rendeltetésszerű működése szerint fejleszti. 

Ha nagyon hivatalosan akarom megfogalmazni, a funkcionális edzés egy

A mindennapi tevekénységhez hasonló, az emberi alapmozgásokat gyakoroltató tréning.
Funkcionális edzés a crossfit, egy TRX vagy kettlebell óra éppúgy, mint a jóga, a gerinctréning, vagy a saját testsúlyos edzések.

Anatómiai, élettani, és biomechanikai alapokra épülő tréning,
Izolált izomerősítés helyett (külön hasizom, farizom, tricepsz-bicepsz gyakorlatok) célja, hogy minden izomláncot megdolgoztasson, (erről fogok még később írni)
a tér minden síkjában mozogjunk, (előre, oldalra irányuló mozgások, csavarások)

Ha kemény, de preventív edzést akarsz, akkor ez a neked való edzésmódszer!

” Kreatív gyakorlatok, mindenki a saját fittségi állapota szerint tud edzeni, jó a hangulat, egyszerűen ímádom!

Barbara

ÓRAREND

Az órák 60 percesek

Szerda

13:30 TripleX tréning® alapú gerinctréning

Helyszín: Bp. VIII. Kis salétrom utca 2. T-Rex Terem
Bejelentkezéshez kattints ide.

Péntek

14:30 FitFight®

Helyszín: Bp. VIII. Kis salétrom utca 2. T-Rex Terem
Bejelentkezéshez kattints ide.

Péntek

16:00 Triplex mobility/stability® 

17:00 TRX

18:00 CrossTraining

Helyszín: Bp. VIII. Kis salétrom utca 2. T-Rex Terem

Bejelentkezéshez kattins ide.

Árak

A szerdai TripleX mobility/stability és a pénteki Fitfight óra 2000 Ft/alkalom. 

A többi órát a fitness terem árain tudod igénybe venni. 

 

Az órákra bejelentkezés szükséges!

 

Több, mint egy csoportos edzés!

A csoportos edzések mellett segítek neked, hogy 

– rendezd az étkezésed és elérd az ideális testsúlyodat, intuitív táplálkozással.

– a saját szemeddel, tesztek és elemzések segítségével is lásd a fejlődésed hónapról hónapra!